duminică, 13 noiembrie 2016

Despre sărăcie și drepturile omului în America


Despre sărăcie și drepturile omului în America
Chiar înainte de rezultatul alegerilor prezidențiale, o publicație latino americana, La Juventud (Tineretul), din Uruguay, semnala ca, potrivit corespondenților sai din SUA, 24 de mii de deținuți din peste 500 de închisori din Statele Unite au protestat masiv, timp de circa 40 de zile consecutiv.
Publicația uruguayana atribuia protestele tratamentelor brutale la care sunt supuși deținuții, precum și unui puternic val de discriminare rasiala, manifestat nu doar în penitenciare.
Recent, un cetățean ugandez care lucra ca sezonier în SUA a fost împuscat mortal de către forțele de politie din localitatea californiana El Cajon, tânărul fiind a 217-a persoana afro-americana care și-a pierdut viata în urma brutalității politiei americane de la începutul anului.
De asemenea, prăpastia intre săraci și bogați în SUA nu a fost niciodată mai acuta ca acum: unul din șapte americani se bazează pe cantinele sociale și pe sprijinul unor semeni ai sai sau al bisericii pentru a-și duce traiul zilnic.
Numărul de persoane fără domiciliu (homeless) se ridica la 600 de mii în octombrie anul curent, în concordanta cu informațiile făcute publice de către Ministerul Muncii de la Washington (US Bureau of Labor).
Aceeași sursa precizează și ca circa 9 milioane de americani au rămas fără locuri de munca începând cu luna ianuarie a acestui an, dintre aceștia, peste 18,8 la suta fiind tineri.
Numărul americanilor care trăiesc în sărăcie extrema s-ar ridica la 47 de milioane, după cum rezulta din aceleași statistici oficiale.
Cu toate acestea, Guvernul SUA cheltuiesc circa 7 milioane de dolari anual pentru...fiecare deținut de la Guantanamo Bay și pentru sistemul represiv instalat acolo, din datele Comitetului Internațional al Crucii Roșii.
Ciprian Dorel POP

4 comentarii:

  1. Bună, aveți nevoie de un împrumut rapid?
    Suntem un grup financiar privat. Acordăm împrumuturi cuprinse între € 900 și € 99 000. Ofertă la dispoziția tuturor pentru a se rupe cu dificultățile de bani. Dacă sunteți interesat de un împrumut, anunțați-ne ce aveți nevoie și vă vom ajuta să faceți acest lucru. Contactați-ne prin e-mail pentru mai multe informații: giuseppina.eleonora01@gmail.com
    Cu plăcere

    RăspundețiȘtergere
  2. Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditelor necorespunzătoare și a garanțiilor sunt ceva la care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legal. Dar compania MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria împrumuturilor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditată de consiliul de împrumuturi pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Ne-a fost acordat privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu trebuie să vă împiedice să obțineți împrumutul de care aveți nevoie.

    Serviciile noastre includ urmatoarele: -
    * Credite pentru investitori
    *Consolidarea datoriilor
    * Al doilea ipotecar
    * Împrumuturi de afaceri
    *Imprumuturi personale
    * Împrumuturi internaționale

    Nici o garanție socială și niciun cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne spuneți exact ce vreți și vă vom face cu adevărat visul vostru real. Compania MIDLAND CREDIT spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumut la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru mai multe detalii, mergeți la achiziționarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com

    Numele companiei: MIDLAND CREDIT HOME
    Compania Email midland.credit2@gmail.com
    Compania NMLS ID: 315276.
    Site-ul companiei: midlandcreditonline.com


    Motto: Investiții pentru generații.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,
    Numele meu este Siti Aminah din Indonezia, vă rog să vă sugerez tuturor că ar trebui să fie foarte atenți, deoarece există atât de mulți creditori de împrumuturi false pe internet, dar sunt în continuare cei adevărați ai companiei de împrumuturi false. Am fost înșelat de 4 creditori de împrumuturi diferiți, am pierdut mulți bani pentru că am căutat un împrumut de la compania lor. Aproape am murit în proces, pentru că am fost arestat de oameni pentru că am datori.

    Aproape că am renunțat până când am cerut sfatul unei prietene care m-a prezentat creditorului inițial al împrumutului și al unei companii foarte de încredere care este mama Alicia Radu care mi-a obținut împrumutul de 800 de milioane de rupii Indonezia în mai puțin de 24 de ore, fără nicio presiune și la rata dobânzii scăzută de 2%. Am fost foarte surprins când mi-am verificat contul bancar și am găsit suma împrumutului pe care l-am solicitat fusese transferată în contul meu bancar fără întârziere sau dezamăgire, așa că am promis că voi împărtăși veștile bune, astfel încât oamenii să poată primi un împrumut ușor, fără presiune de la Mama Alicia Radu

    Vreau să ai încredere în mama Alicia Radu din toată inima, pentru că este foarte utilă în viața mea și în viața mea financiară. Trebuie să te socotești foarte norocos să ai ocazia să citești această mărturie astăzi. Așadar, dacă aveți nevoie de vreun împrumut, contactați mama Alicia Radu prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com)
    Puteți, de asemenea, să mă contactați prin e-mailul meu (sitiaminah6749@gmail.com) dacă aveți nevoie de informații despre cum am primit împrumutul meu de la mama Alicia Radu, sunteți foarte liber să mă contactați și vă voi răspunde cu plăcere pentru că puteți ajuta și voi alții după ce ați primit împrumutul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Țară: Indonezia
    WhatsApp: +62 838-3669-4853
    Adresa: Surabaya
    e-mailul meu: nurbrayani750@gmail.com
    Numele meu este Nurbrayani, vreau să mărturisesc munca bună a lui ALLAH din viața mea, din cauza economiei sărace din unele țări. Sunt oameni care caută împrumuturi între dvs.? Așadar, trebuie să fiți foarte atenți, deoarece mulți creditori de împrumuturi false sunt aici pe internet, dar sunt foarte autentici în ceea ce privește creditorii de împrumuturi false. Am fost victima unui creditor fraudulos cu 2 credite, am pierdut atâția bani pentru că am căutat un împrumut de la compania lor. Aproape am murit în proces, deoarece am fost arestat de oameni din propria datorie, înainte de a fi eliberat din închisoare și prietenul meu mi-am explicat situația, apoi m-a prezentat unui creditor credibil. Dnă Alicia Radu Am primit împrumutul meu de Rp350.000.000 de la doamna Alicia Radu foarte ușor în cele 24 de ore pe care le-am aplicat, așa că am decis să împărtășesc munca bună a lui ALLAH prin mama Alicia Radu în viața familiei mele.

    Prin urmare, dacă aveți nevoie de vreun împrumut, contactați mama Alicia Radu prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com)

    De asemenea, mă puteți contacta prin e-mailul meu (nurbrayani750@gmail.com)
    Numărul meu de WhatsApp: +62 838-3669-4853
    dacă aveți nevoie de informații despre cum am obținut împrumutul meu de la mama Alicia Radu

    RăspundețiȘtergere