sâmbătă, 16 mai 2020

TREZITI-VA!!!!

Cu parere de rau, dar o spun: constat pasivitatea tuturor celor de la care am avut asteptari sa vad o oarecare manifestare in perioada acestor 2 luni de "stare de dementa" si care au bagat capul in nisip ca strutii!!!!

Profesoara mea de matematica obisnuia sa imi spuna: Ciprian, e praf modul in care ai rezolvat ecuatia, dar, imi place ca ai incercat si pentru asta te trec clasa :)))) 

Cam tot asa am actionat si acum, am trimis, atat in numele asociatiei, cat si in al meu personal, scrisori catre ministere, catre parlamentari, am scris articole, pentru Amos news, ca sa nu mai mentionez corespondenta cu asociatiile sindicale din strainatate cu care suntem in legatura, FSM, UIS si altii, DENUNTAND INCALCARILE CONSTITUTIEI SI A LIBERTATILOR IN NUMELE ACESTEI INVENTATE PANDEMII. Chiar am depus plangere penala in doua ocazii, plangere penala semnata cu numele meu! Indivizii care au incercat sa imi faca "combinatii", unul dintre ei chiar saptamana asta, i-am trimis rapid la plimbare cu sictir diplomatic! Este dreptul meu sa ma manifest sub forma unor demersuri (mi-ar placea sa cred si mi-ar fi placut sa vad ca si al vostru). Nu trebuie sa va temeti, nu-i nimic ilegal in ceea ce facem si ce gandim. Daca va temeti, reorientati-va, faceti doar afaceri, scrieti despre Dacia lui Burebista sau ocupati-va doar de asociatii de prietenie si atat! nu mai sustineti ca vreti altceva de la viata, cand, in realitate, nu vad nici o fapta!!!

Stiu ca, unii din cei care au primit materialele mele, poate, nici nu se ostenesc sa le citeasca sau ma injura, dar, CEL PUTIN AM INCERCAT SA TREC CLASA. Si mi-ar fi placut sa vad ca si altii care se intituleza la "Stanga Stangii" au facut la fel, dar, ce sa vezi, caut pe net demersurile voastre si nu le gasesc!!!!! asta in conditiile in care tot spuneti ca vreti sa mergem impreuna.

Atitudinea acesta pasiva, tovarasii mei, s-ar putea sa nu va permita sa treceti clasa. In ceea ce ma priveste pe mine, chiar daca voi ramane, in continuare, corigent, voi stii, cel putin , ca am incercat sa trec clasa...



Cu prietenie,
Ciprian POP
Secretar General al asociatiei si redactor sef al publicatiei omonime

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu