duminică, 5 aprilie 2020

Am dreptul sa fiu sceptic

Am dreptul sa fiu sceptic
Cine face "predicții matematice" referitoare la "explozia" cazurilor de Covid? Să vedem, chiar așa, cine?
Bogdan Micu, un IT-ist, nu un medic, nu un virusolog, macar daca era așa, aparținea uneia dintre aceste două categorii profesionale, poate, aș fi fost mai înclinat să-l cred, l-aș fi ascultat cu și mai mare atenție.
Faptul că acest domn este, și Consilier in Ministerul Mediului, și antreprenor cu afaceri în nu mai puțin de 13 domenii, de la construcții, IT, comerț, energie verde și, colac peste pupăză.... coordonează achizițiile de echipamente și materiale sanitare, prin Unifarm, mă face să fiu încă și mai sceptic cu privire la tot ceea ce el ar vrea să mă facă să cred, adică la predicțiile lui. O spun fără rezerve!!!
Dincolo de faptul că panica uriașă creată face parte din arsenalul de PsyOps, dincolo de faptul că, în loc să ajute, mai mult blochează rațiunea limpede, consider în continuare că, printr-un program IT nu pot știi, nu am cum sa știu dacă mâine îmi va curge nasul, voi avea o migrenă sau... diaree. Toată această strategie aduce cu aplicațiile puerile gen "afla cum vei arăta peste 20 de ani" sau....da, mai era una care spunea că, dacă ii dai o poza, îți spune "dată la care vei muri"...😆😆😆😆
Acest domn, cu tot ceea ce spune, mi se pare un element în plus din arsenalul folosit in marea păcăleala, o spun și mi-o asum! O păcăleală de pe urma căreia, unii antreprenori care sunt și funcționari de stat, unii deja îmbogățiți, vor deveni și mai bogați, iar alții, deja sărăciți de izolare, vor ieși și mai... sărăciți!
Ciprian Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu