luni, 7 august 2023

Nadabaica Cătălin: Lui Ceausescu i s-a cerut sa semneze “Pactul cu Diavolul”!

 Nadabaica Cătălin: Lui Ceausescu i s-a cerut sa semneze “Pactul cu Diavolul”!

“Pe 4 iulie 1989 aveau loc la București ultima reuniune (summit) al Pactului de la Varșovia.
In timpul discuțiilor, Gorbaciov si invitații lui au propus tuturor țărilor comuniste, de atunci, "măsuri de reformă" care cuprindeau:
-trecerea la proprietatea privată,
-multipartidism,
-aparitia șomajului,
-renunțarea la economiile și industriile care erau de stat si -granduri fabuloase de împrumuturi de la BM si FMI.
Pe lângă astea, Grupul de la Bildenberg GARANTA stabilitate financiară și o bătrânețe liniștită tuturor conducătorilor comuniști existenți atunci în Europa de Est,
-in detrimentul scăderii ulterioare a nivelului de trai al popoarelor lor,
-pierderea independentei statale si
-reaparitiei sărăciei cronice in tarile lor odată cu
-adoptarea capitalismului ca sistem de guvernare.
Toți conducătorii comuniști de atunci au acceptat propunerile,
ÎN AFARA DE CEAUSESCU.
SĂ NU UITĂM CĂ ROMÂNIA, ATUNCI, DIN APRILIE 1989 ERA SINGURA ȚARĂ DIN LUME CARE NU MAI DEPINDEA DE NIMENI. -AVEA ZERO DATORIE EXTERNĂ SI ZERO ȘOMAJ,
iar România , împreună cu Libia, Irakul, Iranul si Siria se pregătea ea însăși să deschidă o “Banca de Comerț Exterior” prin care să ofere împrumuturi cu dobânzi mai mici tuturor țărilor în curs de dezvoltare, -un concurent real pe piața internațională bancară împotriva BM si FMI.
Ceausescu a părăsit discuțiile atunci, după propunerile de mai sus spunând:
''Refuz categoric să vând independența țării mele pentru nici o sumă,
-refuz să mai iau împrumuturi pentru că țara mea nu mai are nevoie de ele.
-Refuz să periclitez nivelul de trai al cetățenilor mei pentru niște interese obscure ale unor domni occidentali lihniți după avere.
-Refuz orice sumă de bani pentru mine și familia mea pentru a-mi trăda propriul popor.
-Refuz ca țara mea să mai fie colonizată și sclavagită de alte popoare care cred că au acest drept în virtutea faptului că ar fi mai mari sau mai puternice.
-Putem foarte bine să ne purtam de grijă și singuri,
-putem produce nu numai pentru noi ci și pentru alții, dacă e nevoie.
Acestor domni de la BM, FMI și Bildenberg, le sugerez să încerce să păcălească alte popoare, nu poporul meu, să se huzurească de pe urma altora, nu de pe urma românilor, sau, daca NU, să gândească cum să facă bine țărilor în curs de dezvoltare, nu cum să facă rău tuturor doar pentru a câștiga doar dânșii.
Refuz să mai particip la această cacialma de întrevedere pe care acum îmi pare rau că am găzduit-o ca țară'....
La care liderul rus, Gorbaciov, l-a sfătuit, citez:'
-tovarășul președinte Ceausescu, vă indic să vă răzgândiți și vă dau termen până în decembrie 1989, sper sa o faceți, ca să ne mai putem întâlni sănătoși și cu zâmbetul pe buze și în ianuarie 1990 la reuniunea Pactului de la Varșovia de la Moscova''...
răspunsul lui Ceausescu, înainte să părăsească sala de ședințe a fost scurt :
''Nu o voi face cu orice risc, am încredere deplină în poporul meu'' !
Acum înțelegeți că toți conducătorii politici de după 1990 au semnat “Pactul cu Diavolul”?
Din rapoartele securității comuniste..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu